Ejendomsadministration fra Frederiksberg til Amager

Hos os får I altid en advokat til ejendomsadministration Har I brug for nogen til at administrere jeres andelsboligforening på Frederiksberg, Amager eller andre steder i København? Hos Skovgaard Alsig Advokater har vi mange års erfaring inden for andelsboligretten samt administration af andelsboligforeninger.

Hos os kan I derfor altid være sikre på at få en god drift af jeres forening. Vi klarer alt lige fra indkaldelse og afholdelse af generalforsamlinger til alt, hvad der har med bogføring at gøre. Har I spørgsmål til ejendomsadministration, så ring til os på 33 13 11 30 eller udfyld vores kontaktformular.

Juridisk ejendomsadministration Hos Skovgaard Alsig Advokater er det altid en advokat eller advokatfuldmægtig, der står for den daglige rådgivning af jeres andelsboligforening.

Som advokater er vi underlagt strenge krav til etik og adfærd samt løbende opdatering af vores viden gennem videreuddannelse. Derfor sker den løbende rådgivning af jeres andelsboligforening altid på et højt fagligt og juridisk niveau. Hos os får I altså altid god og solid rådgivning.

Det betyder desuden, at I kan spare jeres forening for udgifter til ekstern advokatbistand i tilfælde af juridiske spørgsmål. På den måde undgår I uforudsete ekstraregninger.

At vælge en advokat som ejendomsadministration betyder desuden, at driften af jeres andelsboligforening er bedre juridisk funderet. Da vi som advokater ved, hvad der holder juridisk, kan vi derfor være med til at håndtere eventuelle problemer, før de opstår.

God stabil service Hos Skovgaard Alsig Advokater er vi kendt i branchen for en solid og ordentlig administration, hvor man kan regne med, at kvaliteten af rådgivningen er i orden, og at tingene bliver lavet.

Vores ejendomsadministration er organiseret så jeres andelsboligforening tilknyttes faste kontaktpersoner på alle poster, herunder en fast advokat, en fast advokatsekretær, en fast sekretær, der tager sig af overdragelserne, og en fast bogholder. I kan derfor altid være sikre på, at jeres kontaktpersoner kender jeres historik og forhold.

Det er vigtigt for os, at jeres andelsboligforening og vores ejendomsadministration har afklaret, hvad vi forventer af hinanden. Det er derfor vigtigt for os, at vi laver en klar forventningsafstemning, der går begge veje, når vi fremsender et tilbud på administration af jeres andelsboligforening.

Alt til andelsboligforeningen Vores ydelser omfatter alt, hvad der er nødvendigt for administration af en andelsboligforening. Derudover udfører vi alt i forbindelse med overdragelser, påtegning af adkomsterklæringer, advokatbistand i retssager, voldgiftssager og fogedsager, byggesagsrådgivning og –administration, omprioritering af foreningens lån og udarbejder erhvervslejekontrakter.

For at undgå misforståelser om opgaver, som forudsætter særskilt betaling, vil vi forinden opgavens udførelse give meddelelse til jeres bestyrelse om, at den forudsættes særskilt betalt med oplysninger om det forventede honorars størrelse.

Har I ikke brug for en ejendomsadministration til jeres andelsboligforening, tilbyder vi også løbende bistand, ligesom vi også rådgiver andelshavere om deres forhold.

Kontakt os Skal vi være ejendomsadministration for jeres andelsboligforening? Så ring til os på 33 13 11 30 eller udfyld vores kontaktformular.

Fra vores centrale placering på Christianshavn tilbyder vi ejendomsadministration af jeres andelsboligforening lige fra Frederiksberg til Amager, eller hvor end i København jeres forening er beliggende.